Sunday, July 15, 2007

Το Ταξίδι και οι μέρες πριν τους αγώνες

24 Ιουλίου: Έχω βαρεθεί της εναλλαγές του αθλήματος μας!! Ωραία είναι η άρση βαρών, πάω στο στάδιο βλέπω τα κιλά και ή τα σηκώνω η πάω σπίτι μου, εμείς όμως σήμερα δεν είχαμε καμία σχέση με κάτι τέτοιο.
Η δοκιμαστική ήταν για τις 2:00, και πριν από αυτό είχα ένα team leaders meeting που είπαμε διάφορα χαζά όπως το ότι ο καφές στο ξενοδοχείο δεν έχει ωραία γεύση, περάσαμε καλά και φύγαμε.
Ο καιρός ήταν από τη γνωστή διεύθυνση (150) και την ώρα που πέσαμε στη θάλασσα ήταν στα 8 μίλια. Είχαμε καλή διάθεση και τριμμάραμε τα σκάφη ασταμάτητα. Αυτό κράτησε μια ώρα!
Ο καιρός έπεφτε και ανέβαινε από τη γνωστή πάντα διεύθυνση. Είχα βάλει όριο ότι αν δεν έκαναν τίποτα οι Ιταλοί μέχρι τις 3:00 η ώρα θα φεύγαμε να πάμε για ξεκούραση. Πάνω που με έχουν ζώσει τα φίδια για το τι θα πρέπει να κάνω, γιατί δεν ήθελα να μην τρέξουμε, πάρτο!!!! τουμπάρει ο καιρός 150 μοίρες και έρχεται μια λωρίδα αέρα από 300 μοίρες 20 μίλια καυτός αέρας! Μέσα στα επόμενα 20 λεπτά οι Ιταλοί είναι έτοιμοι για αγώνα, είχαν πάρει σημαδούρες και σε χρόνο ρεκόρ ο στίβος έτοιμος! Ο αέρας έχει ανέβει στα 28 μίλια, έχει φουσκώσει η θάλασσα και κάνει και σπιλιάδες στα 33!!!
Ξεκινάει η κούρσα, έχουν πάρει οδηγία να φύγουν τέρμα σταβέντο και να κάνουν τακ με την πρώτη ευκαιρία να καρφώσουν στεριά που είναι δεξιά!
Ο Τριαντάφυλλος βρίσκει χώρο και εκτελεί άψογα. Ο Αντώνης μπλέκει λίγο στην εκκίνηση με κάτι σκάφη που ξεκίνησαν πρόωρα παρ όλα αυτά έχει βάλει το κεφάλι κάτω και ταξιδεύει άψογα, τα σκάφη έχουν πετάξει! Φάνης, Γιώργος από κοντά μες το παιχνίδι! Ο αέρας κράτησε μέχρι και τα πρίμα όπου μετά την πόρτα οι περισσότεροι εγκατέλειψαν γιατί ήταν το πιο κοντινό σημείο στον όμιλο. Ο Τριαντάφυλλος εκείνη τη στιγμή ήταν στο 3, ο Αντώνης στο 12, ο Γιώργος και ο Φάνης κάπου εκεί κοντά και αυτοί! Ο Καρυστιναίος ξεκίνησε με το δεύτερο γκρουπ γιατί ήταν ο μόνος που είχε ζυγό αριθμό πανιού, ο οποίος όμως δεν τα πήγε και τόσο καλά!
Παρ όλα αυτά βγήκαμε όλοι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά γιατί ήταν κάτι αναπάντεχο. Η λογική εξήγηση για την ξαφνικά θύελλα είναι ότι το σύστημα της περιοχής του αγώνα είχε πιεστεί απίστευτα από τον αέρα που υπήρχε μακριά από την στεριά που όμως δεν μπορούσε να περάσει λόγω της φοβερής υγρασίας, έτσι έγινε λοιπόν το μπακ, έσκασε, ξεθύμανε και δυστυχώς δεν πιστεύω ότι θα ξαναδούμε κάτι τέτοιο σύντομα.

Το βράδυ έχουμε συνάντηση οι προπονητές με την τζουρία για να μιλήσουμε για τον κανόνα 42.
Είμαστε χαρούμενοι, αισιόδοξοι και πιστεύουμε στους εαυτούς μας και την ομάδα μας.

Από Σαρδηνία με αγάπη!!

23 Ιουλίου: Aν μπορούσα να χαρακτηρίσω κάπως την σημερινή ημέρα μάλλον δεν θα είχα καλές λέξεις να την περιγράψω. Θα ήταν μάλλον παράδοξο να είναι όλα τόσο ρόδινα, μέχρι το τέλος του αγώνα.
Σήμερα λοιπόν είχαμε μια άσχημη μέρα στη θάλασσα. Δεν μας βγήκε τίποτα. Ο καιρός πιο πεσμένος από ποτέ, το κύμα μεγάλο και η διεύθυνση του αέρα όχι από διεύθυνση που έχουμε δει μέχρι τώρα.
Από την αρχή υπήρχε ένας ανεξήγητος εκνευρισμός στην ομάδα που μάλλον ήταν από τον ήλιο και την υγρασία η οποία δεν σε αφήνει να αναπνεύσεις. Τους κράτησα λοιπόν σε δυο σημαδούρες μόνους τους για να βρουν την ηρεμία τους. Όσο πέρναγε η ώρα και προσπαθούσα να ανεβάσω την ένταση είχα πιο πολλούς τσακωμούς παρά τερματισμούς. Οπότε κι εγώ έκανα ότι πιο καλό μπορούσα που δεν ήταν τίποτε άλλο από βουτιές στην πισίνα και διασκέδαση. Τώρα τους ετοιμάζω την βραδινή θεωρία που δεν θα μιλάει τόσο για φάτσες και σιγόντο όσο για το πως θα πρέπει ένας αθλητής να προστατεύσει την ψυχολογία του από μέρες σαν την σημερινή!
Το βράδυ έχει την τελετή έναρξης που θα έχει αρκετές φωτογραφίες!
Θα προσπαθήσω να βάλω και ένα βιντεάκι.
Τα λέμε αύριο.

22 Ιουλίου: Δύσκολη μέρα η σημερινή. Το πρωί ξεκίνησε με ένα ωραίο αεράκι πιο δεξιά από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα!
Φάγαμε πρωινό και γρήγορα κατεβήκαμε στον όμιλο με φοβερή όρεξη να τεντωθούμε!! Τζίφος μέχρι να αρματώσουμε μπουνάτσα! Μετά από καμία ώρα και αφού κάναμε πολλές δημόσιες σχέσεις με άλλους αθλητές και προπονητές εμφανίστηκε η μπουκαδούρα που ήταν πολύ ορεξάτη! Χάρηκα γιατί σήμερα είχαμε το μεγάλο ραντεβού για προπόνηση με τους διάσημους αθλητές της Σιγκαπούρης οι οποίοι ήταν οι καλύτερη ομάδα πέρυσι από άποψη αποτελεσμάτων και κέρδισαν και το ομαδικό. Ο προπονητής τους που είναι από την Αργεντινή μας έδωσε ραντεβού και μας παρακάλεσε να κάνουμε μόνο οι δυο μας να είναι δηλαδή η προπόνηση κλειστή. Εγώ δεν πίστευα στα αυτιά μου. Δεν είναι και λίγο να σου ζητά μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο να προπονηθεί μαζί σου!
Κάναμε δυο αγώνες ατομικού και άναψαν τα αίματα. Το μετά όμως ήταν το καλύτερο, γιατί το έριξα εγώ σαν ιδέα "δεν κάνουμε και λίγο ομαδικό να περάσει η ώρα;" και εκεί που περιμένω να φάω πόρτα μου λέει ναι!! Και από εκεί ξεκινάει μια μάχη για μιάμιση ώρα μόνο οι δυο ομάδες και μόνο ομαδικό!
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη προπόνηση! Τελικά έληξε 3-2 υπέρ των άλλων αλλά αυτά που κέρδισα εγώ είναι αμέτρητα. Τώρα θεωρία φαγητό και ύπνο,
............από Σαρδηνία με αγάπη!!!

21 Ιουλίου: Η σημερινή ημέρα είναι από αυτές που κάθε προπονητής έχει να θυμάται όταν βρίσκει τα δύσκολα για να παίρνει δύναμη! Όλα ήταν πολύ καλά.
Ξεκινήσαμε το πρωί για τον όμιλο και προς έκπληξη μας μέχρι να αρματώσουμε τα σκάφη η πρώτη σπιλιάδα είχε εμφανιστεί! Προσπάθησα να καθυστερήσω λίγο γιατί κάναμε κάποιες μικροεργασίες στα σκάφη αλλά δεν μπόρεσα για πολύ! Έντεκα και μισή ήταν ο Αντώνης, ο Τριαντάφυλλος και ο Γιώργος Καββάς στο νερό και τριμμάριζαν τα σκάφη τους. Οι άλλοι δυο είχαν μείνει να τελειώσουν κάτι εκκρεμότητες. Ο Καρυστιναίος έπρεπε να δέσει το καινούργιο του πανί και ο Φάνης αρμάτωνε γρήγορα γρήγορα το σκάφος του που μόλις είχε φτάσει! Όλοι ανυπομονούσαμε να ξεκινήσει η προπόνηση, η μπουκαδούρα ήταν στα 10 μίλια και έξω ήταν ιδανικά!
Με το που βρεθήκαμε και τριμμάραμε όλοι μαζί έστησα δυο σημαδούρες όπως χθες, και πριν το καταλάβω είχαμε οργανώσει ένα pre regatta! Ήταν φοβερή προπόνηση με 80 σκάφη από όλες της χώρες! Όλοι ζητούσαν την άδεια μας να κάνουν προπόνηση μαζί μας, φυσικά τα παιδιά μας πήγαιναν πολύ καλά γιατί η μπουκαδούρα μας άρεσε πολύ!
Κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι και με έπιασε πανικός με τις φάτσες και τα σιγόντα που είχα απορροφηθεί και είχα ξεχάσει την καταμέτρηση! Βγήκαμε γρήγορα, κάναμε την προετοιμασία και πήγαμε! Περάσαμε σφαίρα! Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα πράγμα σπάνιο για παγκόσμιο αλλά έγινε!!!
Τώρα φαγητό και άφθονη θεωρία. Αύριο είναι δύσκολη μέρα γιατί οι Αργεντινοί προπονητές (Αργεντινή, Περού, Εκουαδόρ,) μας κάλεσαν να προπονηθούμε μαζί τους.
Ήταν οι μόνοι που δεν είχαν έρθει στην δική μας σήμερα αλλά στο τέλος μας έκαναν την τιμή να μας καλέσουν στη δική τους! Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.

20 Ιουλίου: Σήμερα η μέρα ήταν γεμάτη ιστιοπλοΐα. Σηκωθήκαμε αργά το πρωί (8:50) και φάγαμε πρωινό με την ησυχία μας. Μετά στον όμιλο για το αρμάτωμα και μέτρημα καταρτιών. Στη συνεχεία περιμέναμε την μπουκαδούρα να έρθει. Η εμφάνιση της έγινε στις 12 αλλά δεν ήταν κάτι ζωντανό και από την ώρα που πέσαμε στη θάλασσα και για μιάμιση ώρα ακόμα ανέβαζε σταδιακά την ένταση της μέχρι τα 10 μίλια! Σουηδοί, Δανοί, Νεοζηλανδοί έχουν πάθει κατάθλιψη! Έχουν έρθει σε σερφότοπο και δεν έχει αέρα!
Από τις 2:00 μέχρι τις 4:30 που βγήκαμε στη στεριά ο καιρός έμεινε στα 4 με 5 μίλια. Φανερά πιο κομμένος αλλά όχι ανύπαρκτος.
Οι Ελληνάρες δείχνουν σε καλή φόρμα που θα γίνει πιστεύω ακόμα καλύτερη με την πάροδο των ημερών.
Η προπόνηση είχε κούρσες μικρές που είχαν τόσο ενδιαφέρον που όλο και περισσότερες ομάδες θέλησαν να κάνουν προπόνηση μαζί μας.(Fra, Isr, Gbr, Rus, Pol).

Στο άλμπουμ “Φωτογραφίες 2” φαίνεται ο Γιώργος δίπλα σε αθλητή από Trinidad & Tobaccos για να κατανοήσουμε ότι υπάρχουν αθλητές που έχουν έρθει και θα ταίριαζαν περισσότερο σε κατηγορία Finn και όχι όπτιμιστ. Επίσης τα κουτιά που έλαβε η κάθε χώρα με λουκέτο για να αποθηκεύει τα καρινοτίμονα. Υπάρχουν επίσης 2 μεγάλοι καταψύκτες για χρήση από τις αποστολές.

Tο βράδυ μας έκανε το τραπέζι ο Κος Γιαννόπουλος ο οποίος θέλησε να μας αποχαιρετήσει γιατί αύριο γυρνάει στην Ελλάδα.
Τα παιδιά αυτή την ώρα είναι στο δεύτερο όνειρο και εγώ ετοιμάζομαι για την αυριανή καταμέτρηση των σκαφών!

19 Ιουλίου: Η ημέρα ξεκίνησε στις 9 που έφτασα στο Κάλιαρι και αφού τακτοποίησα σκάφη στον όμιλο και ξενοδοχεία, πήγα στο αεροδρόμιο και στις 11:30 παρέλαβα την ομάδα.
Αφού τακτοποιήθηκαν στο ξενοδοχείο με τη σειρά τους πήγαμε στον όμιλο, ξεφορτώσαμε και αρματώσαμε τα σκάφη. Μια μπουκαδούρα που είχε ξεκινήσει να δημιουργείτε όταν πήγα να παραλάβω τα παιδιά από το αεροδρόμιο ήταν στα καλύτερά της\(10
knts), και έτσι αν και ήμασταν κουρασμένοι, αποφασίσαμε να κάνουμε μια χαλαρή προπόνηση. Στη θάλασσα είδαμε να προπονούνται μαζί μας αρκετές ομάδες και ξεχωρίσαμε τη Βραζιλία, το Εκουαδόρ, την Πολωνία, τη Γαλλία που φρόντισε να στείλει ακόμα πιο ψηλούς απ’ ότι στο Πανευρωπαϊκό και άλλες. Γενικά είδαμε βαρείς αθλητές με λίγες εξαιρέσεις. Όμως δεν έχουν έρθει ακόμα πολλοί σημαντικοί αντίπαλοι που αναμένονται να φτάσουν σύντομα.
Οι αθλητές μας αισθάνθηκαν μεγάλη ανακούφιση και χαλάρωσαν όταν είδαν τις εγκαταστάσεις του ομίλου και θα επανέλθω με λεπτομέρειες και φωτογραφίες.

Μετά την προπόνηση ακολούθησε μεγάλη μάχη στην πισίνα του ξενοδοχείου και φοβερές κόντρες στις βουτιές με τους Άγγλους. Το έπαθλο ήταν ένα ωραίο γεύμα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.
Για πρώτη ημέρα είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι και χαρούμενοι.

Από αριστερά Φάνης, Αντώνης, Γιώργος, Γιώργος και Τριαντάφυλλος στο Ε.Βενιζέλος, το πρωί της Πέμπτης.

15 Ιουλίου: Τα πολεμοφόδια φορτώθηκαν και στη φωτογραφία φαίνονται λεπτομέρειες από όλα τα οπλικά μας συστήματα.
Το ταξίδι αρχίζει αύριο Δευτέρα από Πάτρα προς Ανκόνα. Κατόπιν θα διασχίσω την Ιταλία με προορισμό το Λιμάνι Civitavecchia που βρίσκετε 70 χιλιόμετρα βόρεια της Ρώμης. Εκεί θα επιβιβαστώ στο καράβι την Τετάρτη, για να φτάσω τελικά στο Κάλιαρι την Πέμπτη το πρωί και να παραλάβω τους αθλητές από το αεροδρόμιο λίγο αργότερα.

Νεότερα σύντομα.

1 comment:

test said...

Φίλε Ευάγγελε ,αγαπητοί αθλητές Αντώνη, Φάνη, Γιώργο, Τριαντάφυλλε, Γιώργο ,

Εμείς εδώ είμαστε βέβαιοι ότι θα απολαύσετε την προσπάθειά σας και να είσαστε σίγουροι ότι οι θερμότερες ευχές μας θα σας συντροφεύουν σε κάθε εύκολη η δύσκολη στιγμή .

Για τον ΙΟΠΟΡ

Γιάννης Μπέης

Υ.Γ. Όλη η ομάδα έχει ευχές από τον Δήμαρχο Μαρκοπούλου και το δημοτικό συμβούλιο .